29 март 2021 яңалыклары

  • 29 март 2021 - 17:00
    Хикмәти кәлүш
    – Равил бәләкәй чагында бик шук иде ул. Хәзер ничектер, ул заманнарда мәктәпкә аяк киемен салып керешле иде. Аяк киеме дигәнем шул – кәлүш инде, кызыл эчле. Берзаманны шулай, укытучы абыебыз болдырдагы кәлүшенә аягын тыкса...
    2636
    0
    4
  • 29 март 2021 - 16:00
    Вакыт буенча күчешләр турында сюрреалистик баллада
    Кичәгедән бүгенгегә кайтумы бу? Киресеме? Җирдә һаман – урта гасыр.
    2177
    0
    2
  • 29 март 2021 - 15:00
    Яралы гөл (хикәя)
    Аларны еракка - Казакъстан далаларына, Үзбәкстан чүлләренә озаталар. Ни кичергәннәренен үзләре генә белгәндер, мескеннәр. Калырга, качарга уйласаң - егерме ел каторга! Сугыш вакыты бит. Юлда су, азык җитмәүдән бик күпләр - балалар, олылар чирли, күбесе үлә... Станцияләрдә мәетләрне вагоннардан чыгарып кына аталар.
    5083
    0
    17
  • 29 март 2021 - 14:00
    Диләрә
    Шөбиледә кунак кызы – Мәскәү калаларыннан. Иң чибәрен җибәргәннәр Сайлап араларыннан.
    395
    0
    0
  • 29 март 2021 - 13:00
    Укытучы иртә чалара (автобиографик сәхифәләр)
    Заһирә иртә белән көтү куганда Фәсхетдинов Гыймадетдиннең ачык тәрәзәсе аша мичтән чыгарган икмәкләрен күрә. Ач кешенең, икмәкне күргәч, күзе яна, аңы болгана. Өендәге ач балалары тавышын ишеткән кебек була. Үзе дә сизмәстән, тәрәзә аша үрелеп, бер ипине алъяпкыч астына тыга...
    2650
    0
    1
  • 29 март 2021 - 12:00
    Төркестан
    Профессор! Әйтче, остазым, Кузгалдың да янды күзең, Һәм, Нигә үз артыңнан кыстадың? – Киттек бергә дөя эзеннән...
    307
    0
    0
  • 29 март 2021 - 11:00
    Иҗади-рухи аралашулар
    Шагыйрь – барыннан да бигрәк үз халкы шагыйре. Туган телне якларга, сакларга тиеш ул. Бүген инде бигрәк тә.
    1652
    0
    3
  • 29 март 2021 - 10:00
    Без Казаннан, Иделдән
    – Сез кайдан? – дип сорыйсыз. – Без Казаннан, Иделдән.
    951
    0
    1
  • 29 март 2021 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (дәвамы)
    – Ник елашасыз, еламагыз, әле минем туксанга җитеп намазлыкка ятып сәҗдәгә китеп үлгән мөселманны күргәнем юк иде. Миңа андыйларның туры килгәне булмады, – дип кабатлады. – Нинди бәхетле әби! Күрәсезме, елмаеп үлгән бит әниегез. Җәннәт кошы инде бу, бер ялгансыз әйтәм. Әбинең соңгы урыны җәннәттә булачак!
    1394
    0
    6