26 март 2021 яңалыклары

  • 26 март 2021 - 16:00
    Ай күрде, кояш алды
    Чык тамчысы ак таҗларда Каршылый җәйге таңны. Чылата көмеш сулары Болында йөргән парны.
    314
    0
    0
  • 26 март 2021 - 15:00
    Җиләк тәме (хикәя)
    Табигать кешегә сөю хисе биргән... Аннан башка яшәүнең  яме, тормышның мәгънәсе дә булмас иде. Мәхәббәтнең гүзәл мизгелләрен, сөю назын һәм газабын үз башыннан кичермәгән кеше аңламыйдыр мөгаен...
    4768
    0
    9
  • 26 март 2021 - 14:00
    Тагын...
    Минем күңел синең янга китте...
    1261
    0
    0
  • 26 март 2021 - 13:00
    Умарта (дәвамы)
    Бу хәлләрдән соң, Фатыйма янә вакытын күбрәк кызы янында уздыра башлады. Сабые, нарасые Нәфисәсенең ялгызлыгын уртаклашмый чарасы юк икәненә ул Миңнегали картның үлеменнән соң янә бер кат инанды. Алла сакласын, Нәфисәгә кырын карап, күңелләрендә ачу саклаулары да бар.
    1416
    0
    3
  • 26 март 2021 - 12:00
    Көтү
    Әнисеннән ул елмаю көтте, Әтисеннән – киңәш, Дошманнардан иң көчлесен көтте, Дусларыннан – тиңдәш.
    373
    0
    0
  • 26 март 2021 - 11:00
    «Ана» – документаль әсәр
    Бу урында әдәбият галиме белән тулысынча килешергә дә булыр иде, әмма бер искәрмә бар – «Ана» әсәре әдәби роман түгел, ә документаль хезмәт.
    450
    0
    1
  • 26 март 2021 - 10:58
    Ул каләмен манды бәгыренә...
    Илгә хезмәтен биреп киткән, үзе китсә дә, татар әдәбиятында, алай гына да түгел, татар халкы тарихында якты эз калдырган көрәшче шагыйрь Рәшит Әхмәтҗан тууына 80 ел тулды.
    629
    0
    3
  • 26 март 2021 - 10:39
    Туган як җырчысы
    15 апрельдә шагыйрь, Татарстанның атказанган мәдәният хезмәткәре Рәшит Гәрәйнең тууына 90 ел тулды.
    395
    0
    0
  • 26 март 2021 - 10:00
    Һаман мохтаҗ
    Мин әйтмәдем, син сизмәдең халәтемне. Мин әйтмәдем: үзем хәлсез – сиңа мохтаҗ.
    328
    0
    0
  • 26 март 2021 - 09:00
    Дулкыннар (дәвамы)
    – Ник, оныттыңмыни? Мин бит сине яшь чакта парктан озата кайткан идем! – диде, тәмам аптырауга төшкән карчыкны бөтенләй телсез калдырып. Аннан икенчесенә борылды: – Ә сине танцыга чакырган идем, исеңдә түгелмени? Ә дияргә дә, җә дияргә дә белмәгән ханымнар уйлары белән әллә кайлардан урап кайтырга өлгергән арада, Фарсель җил-җил атлап, алар яныннан китеп барды.
    1137
    0
    2