22 сентябрь 2020 яңалыклары

  • 22 сентябрь 2020 - 17:00
    Мәрҗани сабаклары
    Болгарчылар татарлыктан ваз кичкән чорларда атаклы галим Шиһаб Мәрҗани бу мәсьәләгә ачыклык кертә: – Урыс халкының татарларны кимсетеп, хурлау рәвешендә «татар» дип әйтүләренә күрә, ул исемнән чирканып, без «татар түгел», без – «мөселман», дип тавыш-җәнҗал чыгаручылар да бар...
    462
    0
    0
  • 22 сентябрь 2020 - 16:00
    Хәтер юлында чикләр юк (повесть)
    Үлем исен сизенгәндәй куркынып, Рухия артка борылып карады. Аның каршына, өстенә ташланырга әзер булып, үткен тешләрен ыржайтып кап-кара эт йөгерә иде...
    1520
    0
    1
  • 22 сентябрь 2020 - 15:00
    Сүзендә тормады
    Мөслимдә яшәүче танылган прозаик һәм драматург Фоат Садри, йомышы төшеп, Әлмәттә куна калырга туры килгәндә, еш кына Нур Әхмәдиләрдә туктала икән...
    306
    0
    0
  • 22 сентябрь 2020 - 14:00
    Саран суганчы (юмореска)
    "Кычкыра-кычкыра хәлдән тайдым, тамагым кипте, хәзер егылам, эчәсем килә бит, су бирегез, су бирегез..."
    912
    0
    0
  • 22 сентябрь 2020 - 13:00
    Таякка калганнарны аяклы итәрбез (хикәя)
    Яшьли сөешеп кавышкан, унөч ел бер түбә астында гомер иткән Марселе, моннан дүрт ел элек якыннарын аяусыз язмыш кочагына ташлап, каладагы сөяркәсе Эльза янына чыгып сызды. Хыянәтче ирнең алма кебек хәләл җефетен зар елатып китеп баруы күңелсез хәл булса, унике яшьлек улына зирәк ата тәрбиясе бик кирәк чагында, аны “әти!” дип әйтүдән мәхрүм итүе - үсмерлеккә яңа аяк басып килүче ир бала өчен чын фаҗига, үз баласының аркасына пычак кадауга тиң хурлыклы гамәл иде...
    4547
    0
    13
  • 22 сентябрь 2020 - 12:00
    Яраклаштым
    Сулышымны гына кыса никтер әллә күлмәк, әллә дөньясы!
    274
    0
    0
  • 22 сентябрь 2020 - 11:00
    Сагыну (хикәя)
    Ничә еллар буена аны көтеп яшәдем бит, тәрәзәдән күз дә алмадым, тормыш кыенлыкларын үзем генә кичерергә мәҗбүр булганда, их, әтием янымда булса иде, дип уйладым. Ә хәзер, үсеп җиткәч, ул картаеп, ярдәмсез калгач, аның исенә төшкәнменме?!
    832
    0
    3
  • 22 сентябрь 2020 - 10:00
    Безнең буын
    Җанга кергән үзгәрешләр җиле үтә бара һаман бәгырьгә...
    308
    0
    1
  • 22 сентябрь 2020 - 09:00
    Иренка-иркәм (хикәя)
    Юк, оныта алмыйм аны... Ул заманнардан соң ничәмә-ничә ел үткән! Мин инде күптән өйләнгән кеше, балаларым үсеп җитте, оныклар йөгерешеп йөри... Әмма Иренка-Иркәм әле дә булса тынычлыкта калдырмый, көндез күз алдыма килә, төнлә төшләремә керә...
    1511
    0
    0
  • 22 сентябрь 2020 - 08:00
    Сания Әхмәтҗанова шигырьләре
    видео
    269
    0
    5