13 сентябрь 2020 яңалыклары

  • 13 сентябрь 2020 - 17:00
    Зәңгәр кыңгыраулар (дәвамы)
    Тау итәгендә тәгәрәшеп елашалар. Зөлхәбирә: – Мин яндырдым, мин үтердем әнине! – дип ярсып такмаклап үкси. Хәбир, чәбәләнеп, гасабиланып, тотлыга-тотлыга: – М-мин к-кер-росинлы ф-ф-ләгене а-ау-да-дардым. М-мин гаепле! – дип, Зөлхәбирәне юатмакчы була...
    2096
    0
    7
  • 13 сентябрь 2020 - 16:00
    Рәхәт
    Яшенләп үтте яңгыр...
    226
    0
    0
  • 13 сентябрь 2020 - 15:00
    Ышанма... күз яшьләремә (бәян)
    Айзат юкка чыкты. Яратам сине, Айзирә, бары тик сине генә яратам, сиңа хыянәт итү түгел, ул турыда хәтта уйлый да алмыйм, дип ант иткән иде. Ялганлады. Айзирә моннан бер ел элек кенә икенчегә узган иде...
    1678
    0
    5
  • 13 сентябрь 2020 - 14:00
    Алтын басма
    Үткәннәргә кайтып булмый икән, басмаларың алтын булса да...
    475
    0
    0
  • 13 сентябрь 2020 - 13:00
    Яз исе (хикәя)
    Хәмзәнең үлем хәбәре авылга 9 май көнне килеп иреште. Гамьле җитү кыз аптырап бетте, әлеге шомлы конвертны кулына бер алды, бер куйды. Ныклы карарга килгән сыман, аны яулыгына төреп, сумкасының төбенә үк төшерде: "Бүген тапшырмыйм. Булдыра алмыйм... Шундый зур бәйрәмдә күрше әбекәйнең соңгы өметен өзәргә кулым бармый. Мәхүпҗамаләттәй бер генә көн булса да тынычлап яшәп калсын..."
    1742
    0
    7
  • 13 сентябрь 2020 - 12:00
    Гаилә кризисы
    Ишектән кереп килүче иренең хәлен хәләл җефете Гөлбәдәр бер карауда аңлап өлгерде. Эшләгән җиреннән акча күчермәгәннәр!..
    644
    0
    0
  • 13 сентябрь 2020 - 11:00
    Тау хуҗасы (хикәя)
    Беркөнне Сарпалы тавы ягында, җирдән үсеп чыккан шикелле, ниндидер бер сәер багана күтәрелә башлады, һаман үсә дә үсә бит бу. Малайлар, яхшылабрак карарга, дип, өй түбәләренә, агач башларына үрмәләдек...
    1820
    0
    2
  • 13 сентябрь 2020 - 10:00
    ***
    Көзге озын төндә йоклый алмый газаплану хәлен кем белә?
    201
    0
    0
  • 13 сентябрь 2020 - 09:00
    Укытучы кыз бәхете (хикәя)
    Һәрвакыттагыча, иртәнге җидедә Фәридәнең кесә телефонының будильнигы җырлап җибәрде. Күзен ачар-ачмас, ул SMS күреп алды, SMSны укыгач, кыз бетте генә инде. Анда өч кенә сүз язылган иде: "Без кичә яндык"
    2915
    0
    7