4 август 2020 яңалыклары

  • 4 август 2020 - 17:00
    Йөрәгем яна (хикәя)
    Йомышым төшеп, бер зур түрә янына кердем. Керсәм, анда кем генә юк! Районның бөтен «каймагы» бергә җыелып, мыдыр-мыдыр, әкрен генә ни турындадыр киңәш-табыш итеп утыралар. Миңа керергә ничек рөхсәт иткәннәрдер — монысын әле һаман да аңламыйм. «Моңардан барыбер котылып булмас» дип уйлаулары булгандырмы. Но керттеләр. Түрәләрнең тыныч сөйләшүләрен, гармонияле мөнәсәбәтләрен боздым да куйдым...
    1625
    0
    2
  • 4 август 2020 - 16:00
    "Музыка теле - иң үтемле тел..."
    Рәшит Фәһим улы Кәлимуллин белән әңгәмә.
    709
    0
    0
  • 4 август 2020 - 15:00
    Ни хәлең бар, балам?.. (бәян)
    Рәкыя күрше авылдагы Чор Иле бүлнисеннән башта тупырдап торган кыз, өч елдан симез малай алып кайтты. Гаилә — авылда. Факил — Казанда. Барысы да ачлы-туклы. Ашарга кирәк, эчәргә кирәк! Өйдә чебен чукындырырлык та акча юк. Келәттә тычкан асылынып үлгән... Нишләсен соң Рәкыя? Яшь ананың күңелен кимсенү, гарьләнү, хурлану хисе кимерде.
    1771
    0
    3
  • 4 август 2020 - 14:00
    Ләбиб Леронга
    Бер дошманы юк – никадәр Төртмә сүзләр, сатира, Пародия язып та!
    1619
    0
    1
  • 4 август 2020 - 13:00
    Нәзирә (хикәя)
    Кызны күргәч, абзый бөтенләй шашкандай булды, үзен-үзе белештермичә: «Нәзилә-әм!» – дип кычкырып, тәрәзәгә таба омтылды. Кызның бу матавыкка исе китмәде, кулын болгап елмайды да юкка чыкты. Шул минутта ук тәрәзәдә ут сүнде. Абзый, башын иңемә салып, сулкылдый-сулкылдый елый иде...
    2482
    0
    8
  • 4 август 2020 - 12:00
    Җәйге көн
    Җәйге бер көн җанга сихәт - үзе бер ял.
    230
    0
    0
  • 4 август 2020 - 11:00
    Танырмынмы икән мин сине... (хикәя)
    Төнлә тапты ул Наилен. Дүрт сәгать тулгак белән интегеп тапты. «Төнлә туган нәрсә» дип әллә шундыйга әйтәләр идеме икән элеккеге әбиләр? Маңгаеннан салкын тир бәреп чыкканда: «Ник кенә кирәк булды икән соң бу миңа», – дип иреннәрен кан чыкканчы тешләде Нәфисә...
    1355
    0
    5
  • 4 август 2020 - 10:00
    Мохтарият
    Җете төсләргә ерак әле. Дөнья – сызгаланып ташланган соры рәсем гүя...
    315
    0
    0
  • 4 август 2020 - 09:00
    Мөхлис һәм Иблис (бәян)
    Анаң баланы табып, берничә көн үткәннән соң, явыз атаң табибларны сатып алып, анаңны да, энекәшеңне дә үтерттерде...
    1052
    0
    1