25 май 2020 яңалыклары

  • 25 май 2020 - 17:00
    Кырынды авылы тарихыннан сәхифәләр. Авыр сугыш еллары
    1941 елның 22 июне. Герман гаскәрләренең илебез чикләрен бозып басып керүләре, инде иртә таңнан ук шәһәрләребезне бомбага тотулары һәм башка шундый куркыныч хәбәрләр авылыбызга көннең икенче яртысында гына килеп иреште...
    592
    0
    0
  • 25 май 2020 - 16:00
    Гөләйза. Гөләйзаны алырга килделәр!
    Гөләйзаны алырга килгәннәр икән! Иртәгә Чистайда суд буласы, ди. Балаларын да алып китәләр икән, анасын да монда китергәннәр. Барысын да чиркәүгә алып барып чукындырасылар, ди...
    1127
    0
    0
  • 25 май 2020 - 15:00
    Алтын басуы (хикәя)
    Гөләндәм. Кем ул хәзер Зөлфәт өчен? Классташы гынамы? Дусты-фикердәшеме, ярдәмчесеме? Якын сердәшеме? Кайчандыр күңеленә кереп, күп еллардан соң кабат балкып яна башлаган йолдызмы, хисме, язмышмы? Ә Әлфия кем? Гомеренең иң кыен минутларында янәшә булган, аның бөтен борчуын, мәшәкатьләрен бүлешкән ихлас җанмы?
    1241
    0
    2
  • 25 май 2020 - 14:00
    Каһәр (дәвамы)
    Бүлмәдә бер бала елый иде. Яшь бала түгел, алты-җиде яшьләрендә булырга тиеш. Шунда карлыккан исерек хатын-кыз тавышы һәм ишек дөбердәтү ишетелде. "Ач ишекне, ач! – дип ду кубара иде хатын. – Ач, хәзер кирәгеңне бирәм. Ачасыңмы, юкмы?.."
    1447
    0
    3
  • 25 май 2020 - 13:00
    Соңгы звонок
    Күпме шатлык-сөенечләр узды, әйтерсең лә, узды гомерем...
    523
    0
    0
  • 25 май 2020 - 12:00
    Табигать мине кочып алды
    Урманга килеп кергәч, башта озак кына ләззәт кичереп бардым. Аннары юл сиздермичә генә түбәнгә төшә башлаган һәм яңгыр суы астында калып юкка да чыкты ул. Адаштым!
    552
    0
    0
  • 25 май 2020 - 11:00
    Тәрәзәдә һаман ут яна (дәвамы)
    - Мин гел сине уйлап йөрим. Кем әйтмешли, ятсам да, торсам да син күз алдымда. - Мин бит гарип. Минем бер аягым протез. (Чалбар балагын күтәреп күрсәтә.) Күрәсеңме, тезгә чаклы диярлек үз аягым түгел. Чиркандырмыймы, куркытмыймы?
    938
    0
    1
  • 25 май 2020 - 10:00
    Татар булып
    Мөһим түгел нинди чорда туу, Татар булып гомер итү кирәк.
    526
    0
    0
  • 25 май 2020 - 09:00
    Сары сумкалы сукбай (хикәя)
    Авыр яшәдек. Әти миңа өч яшь чагында ук безне ташлап киткән. Гомерем дә гел сагыштан тора...
    1120
    0
    4