12 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 12 сентябрь 2019 - 17:00
    Үзем турында
    Кимчелеге аз сүземнең, тәме – күп...
    444
    0
    1
  • 12 сентябрь 2019 - 16:00
    Ул бит… ямьсез! (хикәя)
    Кызы бүләк иткән чәй сервизын Мәрфуга җыеп куярга батырчылык итмәде. Кызы: «Зинһар, әни! Бер генә булса да кителмәгән кәсәләрдән чәеңне тәмләп эч әле!» — дип ныклап кисәтте, иске савыт-сабаларны җыеп ук атты шул. Шуңа күрә бик жәл булса да, ике пар чынаягын көн дә кулланырга туры килә. Ник икәү дисезме?..
    1683
    0
    1
  • 12 сентябрь 2019 - 15:00
    Кышкы яшен (повесть)
    Больницада Зиннурны дүрт көн буе комадан чыгара алмадылар. Аңынаткилгәч, ул һәр күзәнәгенең утлы күмердәй януын тойды, авыртудан илереп кычкырмакчы булды, әмма кычкыру түгел, ыңгыраша да алмады. Авыр күз кабакларын бик озак ача алмыйча азапланды...
    1384
    0
    5
  • 12 сентябрь 2019 - 14:00
    Протез
    Алмаз Хәмзиннең әтисе Наил абый сугыштан аяксыз кайта. Әмма ул үзенең гариплеген беркайчан да сиздерми. Алмазның Казанда укып йөргән студент чаклары...
    1071
    0
    1
  • 12 сентябрь 2019 - 13:00
    Тормыш имтиханы (тормыштан алынды)
    Кызга якын килеп ачылырга кыюлыгы җитмәгән егетнең карашы сөйли барысын да... Ярата бит ул аны! Үзеннән алты яшькә кече укучысы аңа гашыйк булган! Бу бит башка сыймаслык! Һич тә ярамый торган күренеш!
    1185
    0
    6
  • 12 сентябрь 2019 - 12:30
    Шәймиев һәм Принц Кәрим Ага Хан IV Болгарда махсус почта маркасы чыгарды
    Дәүләт Киңәшчесе мәртәбәле кунакка Татарстанга килгәне өчен рәхмәтен җиткерде.
    339
    0
    0
  • 12 сентябрь 2019 - 12:00
    Бәләкәй Әзһәр
    Беркөнне күрше Мөҗәһит абыйларга кердем, аларның минем яшьтәге кызлары, малайлары бар. Боларга немецчә сөйләп күрсәтергә телим, бик каты кычкырып: «Агбайтен, агбайтен! Угыс шваен...» — дип сөйли башлаган идем, берәү күткә китереп типте, очып киткәндәй булдым. Күтәрелеп карасам, Мөҗәһит абый икән. Куркудан аска җибәргәнмен, ике балактан агып чыкты...
    1066
    0
    4
  • 12 сентябрь 2019 - 11:00
    Кунжутлы печенье
    рецепт
    408
    0
    0
  • 12 сентябрь 2019 - 10:00
    Үлмәс (повестьның дәвамы)
    – Пожар, пожар! – дип акырышты. Кемдер чиләк, кемдер көрәк күтәреп чапты. Әлеге күренеш еллар узгач төсен җуйды, билгеле, тик менә күбәләкне хәтерләткән ак күлмәкле Гамбәр апаның: – Мәчетне сакла-а-а-гы-ыз! – дип сөрән салуы әле дә булса адашкан кайтаваз кебек колакта чыңлый...
    1003
    0
    2
  • 12 сентябрь 2019 - 09:00
    Балтырганнар
    Баш имәслек көч-куәт бир, Раббым, Һәм бер тамчы... агу!
    658
    0
    1